فعالیت شرکت تولیدی و صنعتی آذر جارو در زمینه تولید دستگاههای نظافت صنعتی

شامل انواع جاروبرقی های صنعتی,پولیشروکفشوی,اسکرابر,دستگاه واکس کفش,مبل شوی

فعالیت شرکت تولیدی و صنعتی آذر جارو در زمینه تولید دستگاههای نظافت صنعتی

شامل انواع جاروبرقی های صنعتی,پولیشروکفشوی,اسکرابر,دستگاه واکس کفش,مبل شوی

استارت آپ

استارت آپ

اگر شما یک  کارآفرین و یا صاحب استارت اپ هستید  و یا ایده های خلاقانه برای  شروع یک کسب و کار نوین دارید، اما سرمایه ی مورد نیاز برای شروع به کار را ندارید و هزینه های اولیه ای همچون اجاره ی دفتر کار، استخدام منشی، خرید خط  تلفن و غیره باعث نگرانی شما شده،  و با خود فکر میکنید که بدون داشتن امکانات اولیه،  کسب و کار شما اعتبار کافی را نخواد داشت. نباید اجازه بدهید این قسم دل مشغولی ها  مانع شروع به کار شما شود. زیرا در عصر تکنولوژی دیگر هیچ نیازی وجود ندارد که با استفاده از  تکنولوژی و اینترنت حل نشده باقی مانده باشد. دیگر در کشورهای پیشرفته کسی به علت اینگونه ترس ها و مسائل کارآفرینی خود را به تعویق نمی اندازد. به عنوان مثال کمپانی های بزرگی همچون ویرچوال افیس، لایو رسیپشنبست همواره در حال ارائه  دادن خدمات دفتری و اداری هستند.

ما و همکارانمان نیز در دفتر شما به فکر گسترش استارت اپ ها و پر و بال دادن به کسب و کارهای کوچک  هستیم، ما در صدد یاری کردن به  جوانان خلاق و نوآور هستیم تا آنها نیز به سادگی فرصت کارآفرینی و تحقق بخشیدن به رویاهای خود را داشته باشند.

شما میتوانید با استفاده از امکانات دفتر شما از خدماتی همچون دفتر کار، منشی تلفنی، شماره تلفن اختصاصی به کسب و کار خود بدون هزنیه های سرسام اور اجاره و غیره و ذلک رنگ و اعتبار ببخشید.

شما با دریافت یک شماره تلفن اختصاصی می توانید با توجه به نیاز خود از دو طریق: ۱تلفن گویا   ویا   ۲- منشی حقیقی(اپراتور) از پاسخگویی تماس هایتان مطمئن باشید در صورتی که نیاز به برگزاری جلسه داشته باشید چه به صورت گروهی و چه به صورت خصوصی می توانید از اتاق کنفرانس و یا اتاق مدیریتیدفتر شماواقع در دو شعبه در شهر تهران(اقدسیه و میدان جمهوری) با هماهنگی قبلی استفاده نمایید.

در ‘دفتر شما’ شما به میزان نیاز خود از خدمات ارتباطی و مکان اداری بهرمند می شوید و به همان اندازه هزینه پرداخت می کنید.
در نتیجه با حفظ وجه حرفه ای کسب و کارتان به توسعه تجارت خود بیندیشید

 

 

دفتر کار مجازی

چرا این روزها کارآفرین ها دفتر کار مجازی را به دفتر کار سنتی ترجیح می‌دهند؟

رفته رفته نیاز به داشتن دفتر کار فیزیکی برای مدیریت یک کسب و کار کمرنگ‌تر و کمرنگ‌تر می‌شود. بیشتر کارآفرین ها وقتی کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنند، بلافاصله سراغ اینترنت می‌روند، مشتری پیدا می‌کنند و کار خود را شروع می‌کنند.
درست است که می‌توان کسب و کار را از دفتر خانگی چرخاند، اما آیا این تصویری است که دوست دارید از کسب و کارتان به مشتریانتان عرضه کنید؟ در واقع، بسیاری از سرمایه‌گذاران حتی حاضر به همکاری با کارآفرین‌ هایی که از خانه کار می‌کنند نمی‌شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کارآفرین ها تصمیم به اجاره یک دفتر مجازی می‌گیرند. امروزه این خدمات در سرتاسر دنیا، از جمله در کشور ما نیز عرضه می‌شود. «دفتر شما» عرضه‌کننده تمامی خدمات دفتر مجازی در ایران است. اما نظر به این که مفهوم دفتر مجازی در ایران مفهومی جدید است، در این زمینه ابهام‌هایی وجود دارد.

دفتر مجازی «دفتر شما» چیست؟

دفتر مجازی «دفتر شما» با عرضه خدماتی همچون شماره تلفن ثابت در تهران، خدمات ارتباطی مانند پاسخگویی تلفن‌ها، دریافت و ارسال فکس و غیره و تلفن گویا امکان تعامل حرفه‌ای کارآفرین ها و صاحبان کسب و کارها را با مشتریانشان فراهم می‌کند. پس به بیان ساده، دفتر مجازی یک شماره تلفن ثابت است که ارتباطی با مکان واقعی کسب و کار ندارد.

اصلاً برای چه از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده کنیم؟

دفتر مجازی «دفتر شما» برای صاحبان کسب و کارهایی طراحی شده که می‌خواهند تصویر حرفه‌ای کسب و کار خود را بدون هزینه‌های سربار متداول، مانند اجاره دفتر کار، استخدام منشی، تجهیزات اداری و غیره، ارتقا ببخشند. داشتن شماره تلفن ثابت تهران با پیش‌شماره ۲ و امکان برگزاری جلسات در محله‌ای سطح بالا نشان از حرفه‌ای بودن شما دارد. در عمل، کسب و کاری که از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» استفاده می‌کند، هیچ تفاوتی با کسب و کارهای دیگری که دفتر کار خریداری یا اجاره کرده‌اند ندارد.

دفتر مجازی برای کارآفرین ها چه فایده‌ای دارد؟

مزیت شماره یک استفاده از دفتر مجازی قیمت مناسب آن است. یکی از اصول کارآفرینی به حداقل رسانیدن هزینه‌هاست، چرا که یک کسب و کار جدید همیشه آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود و شاید در آن زمانی که مدنظر ماست به سوددهی نرسد. به علاوه، یکی از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» فضای اداری است. بدین ترتیب که شما می‌توانید با هماهنگی قبلی جلسات خود را در فضایی کاملاً اداری و حرفه‌ای با تمامی امکانات یک دفتر کار، مانند اینترنت، پروژکتور و غیره برگزار کنید. این به کارآفرین ها کمک می‌کند بدون هزینه زیاد تصویری حرفه‌ای از کسب و کار خود به نمایش بگذارند.

آیا استفاده از دفتر کار مجازی اخلاقی است؟

به مرور زمان و با استفاده بیش‌تر و بیش‌تر کارآفرینان از خدمات دفترهای مجازی، این مفهوم نیز بیش از پیش جا می‌افتد. خودتان را جای مشتریانتان بگذارید. آیا رغبتی به کار با کسی که در خانه کار می‌کند دارید؟ درست است که دفترهای مجازی بر این واقعیت که کسب و کاری در مکانی دیگر اداره می‌شود پرده می‌گذارند، اما این اتفاق تنها زمانی غیراخلاقی است که کیفیت خدمات عرضه‌شده به مشتریان تحت تأثیر این واقعیت قرار گیرد.

نتیجه‌گیری
روی هم رفته، این روزها کارآفرین ها به استفاده از خدمات دفترهای مجازی روی آورده‌اند، چرا که با حداقل ریسک و هزینه و دردسر و با آسایش بیش‌تر می‌توانند بر توسعه کسب و کارشان تمرکز کنند. طبق یک نظرسنجی، ۶۷% از کارکنان معتقدند که دورکاری در مقایسه با کار در دفتر کار باعث افزایش بازدهی‌شان می‌شود، و ۲۶% از کارکنان معتقدند این دو از نظر بازدهی تفاوتی با هم ندارند. آمار نشان می‌دهد که جدا از منافع مالی، استفاده از خدمات دفتر مجازی تأثیر مثبتی بر عملکرد کسب و کارها داشته است


اجاره دفتر کار

آیا اجاره دفتر کار به سود کسب و کار شماست؟

اجاره دفتر کار، راه‌اندازی و چرخاندن آن یکی از پرهزینه‌ترین مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار جدید است. این هزینه‌ها شامل اجاره ماهیانه دفتر، میز و صندلی، تهویه، تجهیزات اداری، اینترنت و غیره است. به خاطر همین هزینه‌های سرسام‌آور است که بسیاری از کارآفرینان کهنه‌کار به کارآفرینان تازه‌کار توصیه می‌کنند که در ابتدای راه‌اندازی کسب و کار زیر بار این هزینه‌ها نروند و کار خود را بدون اجاره دفتر کار آغاز کنند. اما هر کسب و کاری دستکم به یک شماره تلفن کاری و محلی برای برگزاری جلسات و ملاقات‌ها نیاز دارد.

خدمات پاسخگویی تلفن و مرکز تماس

خودمانیم، هیچ چیزی همچون یک سرویس تلفن گویا به یک شرکت وجهه حرفه‌ای نمی‌بخشد. سرویس تلفن گویا روشی کارآمد برای مدیریت تماس‌های ورودی است. اما با اشتراک در سرویس تلفن گویای «دفتر شما» دیگر نیازی به هزینه‌های بالا برای راه‌اندازی این سیستم ندارید. «دفتر شما» سرویس تلفن گویا را بر روی بستر خطوط دیجیتال مخابرات تهران به مشترکین خود ارائه می دهد و بر این اساس در اختیار هر کدام از مشترکین به انتخاب خودشان شماره منحصر به فردی را قرار می دهد. شما پس از انتخاب شماره تلفن خود از بین هزاران شماره موجود با پیش شماره ۲ شهر تهران می توانید با ضبط پیام صوتی تلفن گویای خود را را اندازی نمائید.

زمانی که مشتری‌هایتان با شماره اختصاصی شما تماس می‌گیرند، بعد از شنیدن پیام صوتی از پیش ضبط شده، به داخلی‌های شرکت شما راهنمایی می‌شوند. در این مرحله مشتریان با شماره‌گیری داخلی مورد نظرشان به موبایل و یا شماره ثابتی که شما برای آن داخلی تعریف کرده اید متصل می‌شوند. در صورتی که در آن زمان امکان پاسخگویی برای شما وجود نداشته باشد، آنها به طور خودکار به صندوق صوتی وصل خواهند شد.

«دفتر شما» علاوه بر سرویس تلفن گویا سرویس منشی حقیقی نیز عرضه می‌کند. این سرویس بدون نیاز به استخدام منشی و یا حتی خرید خط تلفن به شما این امکان را می دهد تا کلیه تماس های خود را توسط منشی های انسانی پاسخ دهید. شما پس از انتخاب شماره تلفن های خود از بین هزاران شماره موجود با پیش شماره ۲ شهر تهران و با هماهنگی با منشی خود در “دفتر شما” می توانید سرویس منشی حقیقی خود را را ه اندازی نمائید.

زمانی که تماسی با شماره اختصاصی شما گرفته می‌شود، منشی های با تجربه ما تماس را مشخصاً با عنوانی که شما انتخاب کرده اید پاسخ داده و پس از سلام و خوش آمدگویی درخواست ها و سؤالات تماس گیرنده را مطابق دستورالعملی که دراختیار منشی قرارداده اید، پاسخ می دهند. در صورت نیاز (با هماهنگی شما) تماس را به موبایل و یا شماره ثابتی که شما از قبل تعیین کرده اید دایورت می کنند. همچنین بعد از پایان تماس پیامک و ایمیلی حاوی نام، شماره تلفن و درخواست تماس گیرنده برای شما ارسال می گردد.

اجاره دفتر کار به صورت ساعتی

شاید هر از گاهی نیاز داشته باشید با مشتریان یا شریکان خود جلسه برگزار کنید، اما از یک سو تعداد این جلسات به قدری نیست که اجاره دفتر کار ثابت را توجیه کند، و از سوی دیگر، برگزاری جلسات در منزل و یا رستوران نیز آن را از حالت رسمی و حرفه‌ای خارج می‌کند. خوشبختانه «دفتر شما» خدمتی تحت عنوان سرویس فضای اداری نیز عرضه می‌کند. بدین صورت که بسته به نیازتان، با هماهنگی قبلی و به صورت ساعتی از امکاناتی همچون اتاق کنفرانس و مدیریتی، پذیرایی، اینترنت، پرینتر و پروژکتور بهره‌مند شوید.

بنابراین با بهره‌مندی از خدمات دفتر مجازی «دفتر شما» علاوه بر صرفه‌جویی بسیار زیاد در هزینه‌ها، به خصوص هزینه اجاره دفتر کار، در واقع بسیاری از مسئولیت‌ها، همچون پاسخگویی تلفن، دریافت و ارسال ایمیل، پاسخگویی به سوالات متداول، دریافت فکس و غیره را از روی دوش خود برمی‌دارید و به نیروهای آموزش‌دیده ما می‌سپارید. بنابراین می‌تواند با تمرکز بیش‌تر به توسعه کسب و کار خود بپردازید.


اجاره اتاق در تهران

اجاره اتاق در تهران به صورت ساعتی برای جلسات کاری شما

 

با استفاده از خدمات فضای اداری "دفترشما"، جلسات خود را در تهران به راحتی برگزار کنید.

 

به علت اهمیت شهر تهران اغلب شرکت ها سعی به حظور به شکل های مختلف در پایتخت را دارند. این حظور سنتا به شکل خرید، اجاره دفتر و یا اجاره اتاق در تهران بوده است. البته با پیشرفت صنعت فناوری اطلاعات، ارائه خدمات دفتر کار مجازی همانند بسیاری از کشورهای دنیا میسر شده است. خدمات دفترکارمجازی بیش از بیست سال است که در دنیا به شکل های مختلف در حال استفاده و بهره وری توسط کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد.

 

از مزایای خدمات دفتر کار مجازی می توان به چهار مورد زیر اشاره کرد:

- کاهش قابل توجه هزینه ها در مقایسه با روش های سنتی.

- ارتباط دائم از طریق خط تلفن ثابت (در شهر تهران) و پاسخگویی توسط منشی حقیقی.

- استفاده از سرویس تلفن گویا، فکس اینترنتی و صندوق صوتی بدون نیاز به خرید تجهیزات.

- امکان برگزاری جلسات کاری در محیط کاملا اداری (در شهر تهران).

 

دفترشما با بیش از پنج سال تحقیق و توسعه و ارائه خدمات دفتر کار مجازی این امکان را برای مشترکین خوب خود قائل می شود که بدون نیاز به خرید و یا اجاره اتاق در تهران بتوانند به سادگی و به شکلی حرفه ای حظوری موثر را در پایتخت با هزینه اندک، تجربه کنند. در نتیجه با پایین آوردن هزینه ئ در عین حال حفظ اصول کسب و کار حرفه ای، به مشتریان خود ارائه خدمت کنند.

 

شما میتوانید به راحتی بسته فضای اداری خود را از روی سایت دفترشما بر اساس مقدار ساعت مورد نیاز خود انتخاب کنید و بعد از تکمیل مدارک خود از فضاها و اتاق های مدیریت و کنفرانس دفترشما در شهر تهران بهره مند شوید.

 

 


منشی تلفنی

پیش از استفاده از سرویس منشی تلفنی چه نکاتی را باید بدانید؟

اگر کسب و کار جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید استفاده از سرویس منشی تلفنی تصمیم مهمی برای شما خواهد بود. این سرویس می‌تواند در انجام بسیاری از کارهای اولیه کمکتان کند و فایده‌های بسیاری داشته باشد.

سرویس منشی تلفنی چیست؟

پیش از این که جلوتر برویم، اول ببینیم سرویس منشی تلفنی چیست و به چه کار شما می‌آید. در این سرویس فردی امور دفتری شما را از راه دور رسیدگی می‌کند و برای پاسخگویی به تماس‌هایتان نیازی نیست در دفتر کار شما حضور داشته باشد.
روش کار سرویس منشی تلفنی چیست؟
از آنجا که در این سرویس منشی از راه دور با شما همکاری می‌کند، از نرم‌افزارهای ویژه‌ای استفاده می‌کند که از طریق آن با کامپیوتر و سیستم تلفن شما در ارتباط است. با این کار تماس‌های ورودی شما به منشی منتقل می‌شود. او می‌تواند پیغام تماس‌گیرنده را بگیرد و آن را به فرد مورد نظر در شرکتتان برساند.
این سرویس هر زمان که آن را به کار اندازید کار می‌کند و هر زمان که آن را از کار بیندازید خاموش می‌شود. سرویس منشی‌تلفنی می‌تواند تنها در ساعات استراحت شما و زمانی که خارج از دفترتان هستید کار کنند و یا کلاً تمامی تماس‌هایتان را مدیریت کنند. چند نمونه از مواردی که می‌توان از این سرویس بهره برد:
وکیل‌ها- زمانی که در دادگاه و خارج از دفتر کارتان هستید می‌توانید از سرویس منشی تلفنی استفاده کنید.
دندان‌پزشکان- وقتی بیمار دارید می‌توانید از سرویس منشی تلفنی استفاده کنید. او قادر است قرارهای شما را برنامه‌ریزی کند و برای یادآوری با شما تماس بگیرد.
کسب و کارهای کوچک-
در هر کسب و کار کوچکی می‌توانید در زمان‌های پرمشغله خود ازسرویس منشی تلفنی استفاده کنید.
این‌ها تنها چند نمونه از موارد استفاده از سرویس منشی تلفنی در حرفه شما هستند.
دلایلی برای استفاده از سرویس منشی تلفنی
آیا می‌دانستید که حدود ۷۵% از تماس‌‌گیرندگان با کسب و کارهای جدید یا کوچک پس از وصل شدن تماس به پیغامگیر تلفن را قطع می‌کنند؟ ۷۵% رقم بالایی برای از دست دادن فرصت‌هایی است که می‌توانند کسب و کار شما را یک پله بالاتر ببرند.
با داشتن منشی مجازی، می‌توانید درصد تماس‌های قطع‌شده به شرکتتان را به صفر نزدیک کنید. مادامی که از سرویس منشی تلفنی خود به درستی استفاده کنید، دیگر چنین فرصت‌هایی را از دست نمی‌دهید. وقتی یک فرد و نه پیغامگیر به تماس پاسخ می‌دهد می‌تواند خدمات به مراتب بهتری را به مشتری عرضه کند.
داشتن منشی تلفنی در مقایسه با شرایطی که خودتان یک تنه تمام وظایف را انجام دهید وجهه حرفه‌ای‌تری به شما و کسب و کارتان می‌بخشد. زمان بیش‌تری برایتان باقی می‌ماند و می توانید به مراجعان و مشتریانتان بهتر رسیدگی کنید.
در کنار این دلایل، و در مقایسه با یک منشی در شکل سنتی‌اش، استفاده ازسرویس منشی تلفنی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان می‌شود،‌ چرا که هزینه آن حدود ۲۰% هزینه یک منشی معمولی است، اما با همان خدمات و حتی گاهی بیش‌تر.
اگر به دنبال راهی برای عرضه خدمات بهتری به مشتریانتان و توسعه کسب و کار جدید یا باسابقه‌تان هستید، در فکر استفاده از سرویس منشی تلفنی از «دفتر شما» باشید.